Aanslag- en soortechtheidsgarantie bij rozen – PharmaRosa®

Wij bieden aangroei- en soortechtheidsgarantie op de door ons geteelde en geleverde planten.

Wij garanderen u dat wij een soortechte, vitale roos verzenden. Bij correcte aanplant en nazorg zal de plant optimaal groeien.

De roos in pot heeft een wortelgestel dat een goede aangroei verzekert.

Aanplanten is mogelijk in elke vorstvrije periode van het jaar.

Het planten dient met de juiste zorg te gebeuren.

Aangroeigarantie – roos in pot van 2 liter

Wij bieden aangroeigarantie op de door ons geteelde planten. Het wortelstelsel van de roos in pot zorgt voor een goede aangroei. Aanplanten is mogelijk in elke vorstvrije periode van het jaar.

PharmaRosa® garanties en mogelijkheden

Voor PharmaRosa® is het van groot belang dat u tevreden bent met uw aankoop. Hieronder vindt u een overzicht van de garanties en mogelijkheden die wij bieden voor in onze webwinkel gekochte rozen.

Aangroeigarantie

Op onze producten verlenen wij 1 maand aangroeigarantie. Als de roos ondanks vakkundige aanplant en verzorging niet uitloopt of afsterft, kunt u als volgt gebruikmaken van de garantie:

  • Bewaar de factuur en fotografeer de planten bij ontvangst.
  • Plant de rozen zo snel mogelijk uit, in vollegrond of in een pot van minimaal 20 liter.
  • Maak van de geplante rozenstruiken afzonderlijk foto’s.
  • Gaat de plant alsnog dood, stuur ons per e‑mail:
    • de ras-/variëtetsnaam,
    • het aantal planten,
    • het factuurnummer,
    • foto’s van de geplante en afgestorven planten.

E-mail: [email protected]

Wij vergoeden de prijs van het product.

De aangroeigarantie is niet van toepassing:

  • bij uitval door droogte, vorst of onjuiste verzorging,
  • als de gevraagde foto’s niet beschikbaar zijn,
  • bij het houden van klim- en ramblerrozen in pot.

Soortechtheidsgarantie

Op alle door ons geleverde rozen geven wij soortechtheidsgarantie. Blijkt bij de eerste bloei dat de plant niet het bestelde ras is, dan kunt u kiezen uit de volgende opties:

  • terugbetaling van de prijs van de onjuiste variëteit,
  • kosteloze vervanging door de juiste variëteit.

Wij verzoeken u uw claim na de bloei per e‑mail bij onze klantenservice in te dienen, voorzien van foto’s.

Ontvangen wij uw reclamatie later dan 6 maanden na ontvangst, voeg dan het volgende toe:

  • de aankoopfactuur,
  • een foto van de ontvangen planten,
  • het ras-/variëteitslabel.

Bedrijfsgegevens

PHARMAROSA® - ORIGINAL - KimROSE®
PharmaRosa® NV.
Handelsregisternummer: 01-09-717479
BTW-nummer:13075314-2-43
Bankrekeningnummer IBAN:
 HU8511763189 13886884 00000000
BIC (SWIFT): OTPVHUHB
Banknaam:OTP Bank
Fytosanitair registratienummer:
  HU130721
E-mail: [email protected]

Betaling

MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, American Express, OTPBank, PayPal